חומר לניקוי ריפודים לרכב

מציג את כל 7 התוצאות

חומר לניקוי ריפוד

ריפוד באוטו הוא קריטי מאוד מבחינת מידת הניקיון של הרכב שלכם. גם אם אתם עומדים לקראת מכירת הרכב שלכם הרי שאתם לעתים מעוניינים לשדרג את המראה הכללי – הפנימי והחיצוני שלו. ואחת הדרכים לעשות זאת ביעילות ובהשקעה כספית לא גבוהה היא באמצעות שימוש עם חומר לניקוי ריפוד. חומרים שונים לניקוי ריפוד הרכבים מאפשרים לכם גם להסיר כתמים, להכניס ברק כמו גם לרענן את הריפוד מבחינת ספיחת ריחות במהלך הזמן שחלף. כל היתרונות הללו לוודאי חשובים כאשר אתם רוצים למכור את הרכב או כאשר המראה הגיע למצב קיצון ודרוש ניקוי. בייחוד כיום אחרי עידן הקורונה כאשר המודעות לחיידקים היא גבוהה יותר הרי שחשוב מאוד לנקות את הרכב מפנים וחוץ. הנה לפניכם כמה טיפים חשובים בנושא.

חומר ניקוי ריפודי עור לרכב

לטובת ניקוי ריפודי הרכב יש כמה אפשרויות. מבחינת חומר לניקוי ריפוד הרי שחשוב לרכוש חומר איכותי, וכזה אשר מאושר מבחינת תקנים. יש אפשרות לניקוי עם תרסיס או ספריי ויש גם תחליבים שונים. חשוב מאוד לרכוש חומר המתאים לסוג הריפוד ברכב שלכם כאשר תמיד מומלץ לבצע שימוש ניסיוני בפיסה קטנה של ריפוד הרכב בפינה, ולאחר שהניקוי עבר בהצלחה ללא תגובות לא רצויות לפזר את החומר על הריפוד כולו באופן שווה. שימו לב כי חומרים שונים מיועדים לניקוי לפעם אחת משום שתידרש כמות גדולה ככל שלא ניקיתם את הריפוד באופן שוטף. יש לבצע שימוש בכמות הדרושה ולא לחסוך בכמות החומר במכוון.

חומר לניקוי ריפודים וכיסויי מושבים

בכדי להשיג תוצאה מיטבית לניקוי ריפודי הרכב חשוב לנקות לפי ההוראות. שימו לב שעבור חומר לניקוי ריפוד לעתים לא נסתפק בשימוש בחומר עצמו אלא דרושה גם מטלית מתאימה מבחינת ספיגת המים והאיכות שלה. יש חומרים אשר יש ללוות את תהליך השימוש בהם עם מטלית לחה ויש כאלו שעם מטלית יבשה. שימו לב שלעתים שפשוף החומר על גבי הריפוד עם מברשת מתאימה יסייע לקבלת מראה ניקיון עמוק יותר. יש מברשות שונות רכות המתאימות לריפוד הרכב וחשוב שלא להשתמש במברשת גסה מדי. תוכלו תמיד לפנות לייעוץ אצל צוות החנות לאביזרי רכב אם יש לכם ספק או שאלה לגבי אופן השימוש בחומר לריפוד.

חומרים לניקוי ריפודים לרכב

בוודאי קרה לכם לא פעם שנכנסתם לרכב שלא היה נעים להיכנס אליו. במרבית המקרים הדבר קורה בין היתר בגלל העובדה שהריפוד לא מתוחזק וסופג עם הזמן ריחות ולכלוכים. יש דרך קלה מאוד לטפל בזה והיא באמצעות שימוש עם חומר לניקוי ריפודים לרכב. אם תקפידו לבצע שימוש בחומרים אלו המתאימים לרכב שלכם ובמועד הסמוך להיווצרות הכתם אתם תהנו מרכב נקי ומצוחצח. יש חומרים שונים לניקוי ריפוד ברכב וחשוב לרכוש חומר איכותי. שימו לב שבשוק יש גם חומרים שונים אגרסיביים המיועדים לניקוי מקצועי על ידי חברת ניקיון. אנחנו מדברים כאן על חומרים לשימוש ביתי ששימוש הולם איתם ישמור על הרכב שלכם, כך שלא יהיה לכם צורך לשלם סכום גבוה לחברת ניקיון.

כיצד ומתי לנקות עם תרסיס לניקוי ריפודים

הכלל הראשון הוא שחשוב לנקות את הריפוד סמוך ככל האפשר למועד היווצרות הכתם. כמובן שגם בזמן מאוחר יותר עדיף לנקות מאשר לא לנקות בכלל. אם יש לכם אפשרות לשאוב את הריפוד מאבק לפני השימוש בחומר עצמו הרי שרצוי מאוד לעשות זאת. שימו לב שאין צורך לנקות עם חומר ניקוי לריפוד כל כמה ימים אלא רק אחת לתקופה לתחזוקה, וכמובן כאשר מופיע כתם. רכישת חומר לניקוי ריפודים לרכב לא דורשת תקציב גבוה, ואתם למעשה יכולים בהשקה כספית קטנה יחסית להפיק תועלת עצומה ולהנות מרכב נקי ונעים.

חומרי ניקוי ריפודים לרכב מומלצים

שימו לב שההמלצה היא שלא לרכוש חומר לניקוי ריפודים לרכב אשר אין מספיק פרטי זיהוי על האריזה שלו. חשוב לרכוש מספק או יבואן מורשה, כאשר על גבי האריזה מופיע הרכב החומרים, תאריך ייצור, עמידה בתווי תקן ועוד. אין לרכוש חומרים בייצור ביתי ללא פיקוח. שימו לב שאתם יכולים לרכוש את החומר בגדלים שונים ולעתים כדאי לרכוש כמות גדולה יותר משום שכלכלית הדבר משתלם יותר. שימו לב שישנם חומרים שונים לניקוי ריפוד עבור בד ועבור עור וככל שברכב שלכם ישנו ריפוד מעור הרי שחשוב לבצע שימוש עם החומר המתאים. תמיד כדאי לנסות שימוש ראשוני בפיסת בד קטנה של הריפוד, ולאחר מכן לפזר את החומר על הריפוד כולו או היכן שיש צורך.

חומר ניקוי ריפודים לרכב

אם הגיע הזמן לנקות את הריפוד ברכב שלכם הרי שהמאמר הבא הוא בשבילכם. סיכוי לא נמוך שהגיעה השעה לנקות בגלל שאתם מעוניינים להעמיד את הרכב למכירה או בגלל שסוף סוף הפניתם למטלת ניקוי הרכב שלכם באופן יסודי לקראת חג הפסח או תחילתה של שנה חדשה. חשוב לדעת שלהשגת תוצאה איכותית חשוב לרכוש חומר ניקוי ריפודים לרכב באיכות טובה. לא חובה כמובן לרכוש את החומרים היקרים ביותר שיש בשוק אבל כן חשוב לשים לב שאתם רוכשים חומר איכותי מספיק של יצרן מוכר עם תווי תקן.

ניקוי פשוט ויעיל

נקודה חשובה היא לגבי פשטות הניקוי. רבים חושבים שהניקוי דורש כמה שעות ועבודה פיזית. אך האמת היא שעם חומר ניקוי ריפודים לרכב שהוא מספיק איכותי אתם יכולים לנקות אחת לכמה חודשים וזהו. הניקוי לא דורש מאמץ מיוחד ואתם יכולים לבצע אותו בעצמכם ללא איש מקצוע. יש לשאוב את הריפוד לפני כן ולאחר מכן לפזר את החומר או למרוח אותו בהתאם להוראות שעל גבי האריזה. לעתים נדרש שימוש במטלית רטובה או מברשת מתאימה. כמובן שכדאי לבצע את הניקוי בשעות היום כאשר מידת התאורה מספקת וכאשר יש לכם אפשרות לאוורר את הרכב ולהשאיר דלתות פתוחות למשך זמן מה לאחר הניקוי עצמו. ניקוי כזה יספק לכם תוצאה איכותית עם מראה נקי ואסתטי, ומידה גבוהה של הגיינה לכל בני המשפחה.

כמה פעמים לנקות

לא אחת עולה השאלה כל כמה זמן יש לבצע ניקוי עצמי של הריפודים ברכב. חומר ניקוי ריפודים לרכב מאפשר לכם לנקות אחת לכמה חודשים, ככל שאתם מנקים באופן עקבי. אם אתם מנקים אחת לשנה או שנתיים הרי שסביר להניח שהגעתם לנקודה בה הריפודים כבר יותר מדי מלוכלכים. להשגת מראה חלק ונקי כדאי מאוד לנקות בהקדם אם טרם ניקיתם את הריפוד מאז השימוש ברכב, וכמובן שכדאי לרכוש חומר המתאים לסוג הבד באוטו שלכם. לבד ולעור יש חומרי ניקוי שונים וחשוב מאוד לשים לב לכך. באופן הזה תחסכו הוצאות גבוהות על ניקוי ע"י חברה ניקיון ותוכלו לבצע את הניקוי בזמן שלכם נוח.