מברשת לשטיפת רכב

מציג את כל 7 התוצאות

מברשת לשטיפת רכב מחיר

אם גם אתם סובלים משטיפת הגג של הרכב שלא נגיש לניקוי בצורה נוחה, או שיש לכם ריפודים עם כתמים לא אסתטיים ברכב – את כל אלו אתם יכולים לפתור בקלות עם מברשת לשטיפת רכב. מברשת לרכב מתאימה לשטיפה של רכבים משום שהיא לא תשרוט את הפח החיצוני ולא תוריד צבע. חשוב כמובן לציין בהקשר הזה שמברשת שהיא לא מספיק איכותית או לא מותאמת במיוחד לרכב עלולה להסב נזק. מברשת כזו איננה דורשת חיבור לחשמל, היא קלה לתפעול והיא למעשה מאפשרת לכם לצחצח את הרכב מבלי לגשת לתחנת שטיפה עמוסה בפקק בכניסה.

היתרונות מברשת לרכב

מברשת לשטיפת רכב מספקת לכם יתרונות רבים כמו למשל העובדה שאתם מנקים ביעילות את הרכב שלכם וחוסכים בהוצאה שוטפת של רחיצה בתחנת שטיפה. יתרון נוסף הוא הזמינות של המברשת ברכב שלכם ואתם יכולים גם ברגעי חירום לנקות את הרכב אם נשפך נוזל ויש כתם או אם יש לכם רבע שעה פנויה. אתם גם יכולים לבצע ניקוי משלים לרחיצה התקופתית ובאופן הזה להנות מניקוי מהיר וזמין בכל רגע שאתם זקוקים לכך. קירצוף יסודי של הרכב עם מברשת כזו מאפשר לכם לנקות את האוטו מבלי להתאמץ.

מברשת מיקרופייבר לרכב

חשוב מאוד לרכוש מברשת לשטיפת רכב בעלת צפיפות גבוהה של סיבים. כאשר מידת הצפיפות איננה מספקת הרי שאתם למעשה מקרצפים ולא מנקים מספיק יסודי. מברשת איכותית גם תסיר כתמים עקשניים וגם רובד לכלוך ישן שלא תמיד ניתן להסרה בקלות עם מברשות שהן לא מספיק איכותיות. המחיר עבור מברשת לרכב תלוי באיזה מותג אתם רוכשים ואיזו מברשת בדיוק. יש מברשות שעולות כמה עשרות שקלים ויש כאלו של כמה מאות שקלים. חשוב כמובן להתאים את הרכישה לתקציב העומד לרשותכם. שימו לב שלצד השימוש במברשת אתם גם מנקים עם חומר ניקוי מתאים לסוג הרכב שלכם. ניקוי שוטף של האוטו יבטיח לכם גם איכות נסיעה גבוהה יותר וגם מראה אלגנטי יותר לכלי הרכב שלכם. אם אתם עומדים לפרסם את הרכב למכירה הרי שעל אחת כמה וכמה כדאי מאוד לרכוש מברשת שטיפה לרכב.